סטטוס-קוו: 100 גויים ביצעו השבת עבודות ברכבת ישראל

יש לנו הבנות ברורות עם ראש הממשלה שהסטטוס קוו יישמר, את העבודות יבצעו גויים וההיתרים ניתנים רק לעבודות חיוניות, כמו שהיה פה עד היום במשך 67 שנה
איתי גדסי 1 Comment on סטטוס-קוו: 100 גויים ביצעו השבת עבודות ברכבת ישראל

במהלך השבת בוצעו עבודות ב-5 אתרים של רכבת ישראל, על פי התרים לעבודה בשבת שניתנו עוד בתחילת החודש הנוכחי. אך השינוי הגדול הוא צמצום העובדים היהודיים באתרים אלו • בכירי חרדי: "אין לנו עניין שהנושא יהיה על סדר היום"

רכבת ישראל
רכבת ישראל
יש לנו הבנות ברורות עם ראש הממשלה שהסטטוס קוו יישמר, את העבודות יבצעו גויים וההיתרים ניתנים רק לעבודות חיוניות, כמו שהיה פה עד היום במשך 67 שנה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

לאחר הסערה הגדולה בשבוע שעבר סביב עבודות רכבת ישראל בשבת, בשבת האחרונה בוצעו עבודות במספר אתרים על ידי רכבת ישראל בשקט.

בשבוע שעבר סוכם עם המפלגות החרדיות כי תוקם ועדה שתאשר את העבודות, ותבדוק איזה מהן חיוניות לעבודה בשבת ואלו לא. אך כבר לאחר החלטת בג"צ בנוגע לסמכותו של השר חיים כץ לאשר את העבודות ולאחר הסקרים שפורסמו בשבוע האחרון הבינו החברי הכנסת החרדים שמוטב לשתוק ולבצע את הגבלת העבודות מתחת לפני השטח.

גם פניות "קול חי" לדוברי הרכבת ומשרד הכלכלה כדי לברר אילו עבודות אושרו לעבודה בשבת הקרובה לא נענו. ונדמה שהדוברים בשיתוף עם החרדים סיכמו על הנמכת הלהבות והפסקת צילומי הרחפנים לטובת חזרה לתחומי הסטטוס קוו.

על פי מידע שהגיע לקול חי הערב, במהלך השבת בוצעו עבודות ב-5 אתרים של רכבת ישראל, על פי התרים לעבודה בשבת שניתנו עוד בתחילת החודש הנוכחי. אך השינוי הגדול הוא צמצום העובדים היהודיים באתרים אלו. 98 עובדים גויים ביצעו את העבודות שכללו עבודות תשתית ושיפוץ מסילות הרכבת.

בכיר במפלגות החרדיות אומר ל"קול חי" הערב, אין לנו עניין שהנושא יהיה על סדר היום, זה רק גורם נזק. יש לנו הבנות ברורות עם ראש הממשלה שהסטטוס קוו יישמר, את העבודות יבצעו גויים וההיתרים ניתנים רק לעבודות חיוניות, כמו שהיה פה עד היום במשך 67 שנה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חבל מאוד! הם רוצים "ככל הגוים בית ישראל" ולא מבינים שהמנהרות בעזה באות ומזכירות
    מידה כנגד מידה כנגד המנהרות בתל אביב "היה לא תהיה ככל הגויים בית ישראל"